neděle 17. ledna 2016

Hongkong

Přeskočím zase na chvíli zpátky do současnosti a napíšu článek o Hongkongu, ze kterého jsem se vrátila před pár hodinama.
  První bych chtěla zmínit, že tento měsíc je pro mne rezervní, což znamená, že každý z cabin crew ve společnosti, ve které pracuju je rozdělený do takzvaných sedmi skupin a každý má svůj sedmý měsíc takzvanou rezervu. Pro mne to znamená, že prakticky celý leden nevím kam poletím a vždy se to dozvím den předem. Je to občas takové nepříjmené protože člověk si nemůže pořádně nic naplánovat, ale na druhou stranu je to i takové malé velké dobrodružství. První můj rezervní let byla úžasná Praha, ale o té psát nebudu jelikož ji každý určitě znáte a ani nic moc zajímavého jsem tam nedělala.:)
A teď už k Honkongu. Do poslední chvíle jsem netušila kam poletím a když jsem viděla na svém rozvrhu HKG udělalo mi to hroznou radost. Můj prvni let do Asie! Woohooo! Nemohla jsem nadšením ani dospat a jelikož let odlétal ve tři ráno, což pro mne znamená být v jednu ráno na letišti, takže v 11 večer předchozí den se začít chystat, znamenala to pro mne noc bez spánku a osm hodin práce k tomu. Ale čert to vem pořád to byl HONGKONG. Let byl moc příjemný a po hodinové cestě z letiště jsme dorazili na hotel. Cestou jsem tak pospávala, ale nadšení mi nedalo a koukala jsem stále z okýnka, k mému neštěstí nám pršelo, ale tak co říkála jsem si že stejně si půjdu odpočinout a po městě se půjdu podívat až brzy ráno. Škoda toho času letu, jelikož jsme na hotel dorazili ve čtyři odpoledne a odjížděli druhý den ve dve odpoledne, tak se toho ani moc stihnout nedalo, ale řekla jsem si, že aspoň ráno vyrazím po okolí a nasát atmosféru města a třeba příště schytám lepší čas a zvládnu i Budhu a památky :)
Ráno jsem tedy vyrazila, jelikož všichni spali a nikdo nechtěl, nezbylo mi nic jiného než jít sama. Od hotelu bylo, takzvané centrum celkem kousek, takže jsem nemusela jít daleko, ale jelikož málo kdo mluvil anglicky a mapu se mi nepodařilo sehnat fotila jsem si záchytné body abych se po cestě zpět neztratila a dostala se do hotelu. Čínským nápisům bohužel stále ješte nerozumím :D. Město na mě působilo hrozně zvláštně ani nevím jak bych to popsala, prostě uplně jiný svět, jiný život, jiní lidé.  Na každém rohu bylo tisíce obchůdků s takovými papírky s různými čínskými nápisy, hodně se po ulicích prodávalo vepřové na všechny způsoby a pak takové jejich typické knedlíčky a nudle. Po dvouhodinové procházce městem jsem zabrousila do obchodu s kosmetikou, který se jmenoval SASA, každý mi to doporučoval, jak je to super a levné. Mně to teda tolik levné nepřišlo, jelikož Hongkong mi přišlo velice drahé město a to jsem si myslela, že nic dražího než Dubaj není :D Pak jsem si koupila sushi a šla si ještě chvíli odpočinout před letem:) 

Žádné komentáře:

Okomentovat