neděle 13. prosince 2015

Srpen, konec tréninku

Rozhodla jsem se, že zkusím alespoň maličko dohnat resty z dob kdy jsem nepsala :) Měla jsem zde komentář abych blog zrušila, tak jen chci zmínit, že nikoho nenutím můj blog číst a tu mou odmlku se budu snažit aspoň trošku dohnat :)
Tááákže trošku zpátky k tréninku. Po zvládnutí SEP, které bylo velice náročné následoval Medical training, kde jsme se vlastně učili takovou první pomoc pasažérům a kde co na palube najdeme a k čemu se co používá. Myslím si, že jsme velice dobře přiravení poskytnout první pomoc. Dále jsme měli tři dny security a poté následoval den plný Image and Uniform, kde nás učili se malovat jaké máme používat makeupy, rtěnky, nehty.
A celý training byl zakončený dvěmi a půl týdny Servisu. Bylo to celé dlouhé a náročné, ale na trénink vzpomínám ráda. Třeba při servisu jsme měli simulace letů, kde půlka z nás byla pasažéry a druhá půlka byla cabin crew a do toho jsme měli různé role, to jsme se s lidma z mé skupinky nasmáli. Musím říct, že některé dny jsem si velice užila.
 Po zakončení tréninku následovala taková minigraduation, kde nám dávali takové diplomy ke zvládnutí tréninku, říkali nám co a jak při prvních letech a jak si máme ve zkušební době budovat
portfolio.

4 komentáře:

  1. Žádné mazání blogu! Sleduji Tě sic hlavně na facebooku, ale to neznamená, že sem tam nezavítám i sem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji:) minulý komentář pod článkem z Austrálie mě docela zamrzel právě

      Vymazat
  2. Kristýnko určitě piš dál! :) Většina snad chápe, že ne pokaždé to člověku vyjde psát pravidelně. Byla by to velká škoda s blogem skončit. Ať se Ti daří :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mockrát děkuji za podporu :) snažim se psát teď už více :)

    OdpovědětVymazat