pátek 11. prosince 2015

Perth, Austrálie

Táák za prvé se chci hrozně moc omluvit, že jsem nepsala, měla jsem to teď trochu náročné a nestíhala jsem. Začátky jsou vždycky trošku těžké, ale člověk si zvykne a začne si pak užívat přítomnost. A chystám se vše napravit krátkým článkem o Perthu v Austrálii.
Po skvělém letu jsme dorazili na hotel kolem třetí ráno, na mě bohužel dolehl jet lag a nemohla jsem usnout až někedy do šesti do rána. Na letu jsme se s holkama domluvily s jednim klučinou, který letěl, že nás v 11 vyzvedne dole na recepci a ukáže nám Peth. Z pěti nadšených jsme se ukázaly jen tři a Josh nedorazil, tak jsme se s holkama rozhodly, že vyrazíme samy. Naštěstí hotel byl kousek od centra, tak jsme měly všechno po ruce a nemusely jsme nikam cestovat. První zastávka byla u slavné Gren Tower

 Potom jsme se šly projít směrem k přístavu a do místních zahrad "soupreme court gardens".

A samozřejmě jsem si nemohla nechat ujít klokany :)
Po procházce městem, které jsem si zamilovala jsme s holkama byly hladové, tak jsme skočily na sushi, které je v Austrálii levná záležitost a trochu nakoupit nějaké ty potraviny a vínka :)
Měly jsme před sebou ještě celé odpoledne, tak jsme se rozhodly ho strávit na jedné z nejznámnějších pláží Cottesloe beach. Od hotelu to bylo kolem 20ti minut vlakem, takže jsme tam byly prakticky hned. Od vlaku je to cca 10minut chůze takovou krásnou čtvrtí, prála bych si tam bydlet :D Všechno v mi tam přišlo takové pohodově, lidé usměvaví, každý milý, no pohádka. Ale teď zpátky k tématu Cottesloe beach. Hned jak jsme tam přísly tak musely samozřejmě následovat série fotek, výhled byl prostě krásný.
Foukal krásný vítr, tak bylo příjemně. Odpoledne se na pláži začali scházet partičky lidí a hráli volejbal, fotbal.. Super atmosféra a dokonce jsem potkala i čechy :)
Už se blížil večer a nám nezbývalo nic jiného než se pomalu vrátit na hotel a chvíli si odpočinout před letem zpátky do Dubaje. U hotelu jsme skočily ještě s jednou holčinou na rychlou véču do Korejské restaurace, nevěděly jsme kam jít tak jsme zvolily restauraci, kde bylo nejvíc plno a vybraly jsme dobře :P
No a pak hurá spát, jelikož wakeup call byl ve tři ráno. Austrálii jsem si zkrátka zamilovala, nic jiného k tomu nejde dodat :) Teď me čekají zkoušky, jelikož jsem dokončila zkušební dobu, tak mi držte palce ať vše zvládnu a můžu pokračovat v objevování světa. A slibuji, že se s články polepším.
No a další let mě čeká Frankfurt až na konci prosince jelikož Vánoce budu doma!! :) Jo a ještě něco, Melisa se dostala přijede mi na konci ledna!







1 komentář:

  1. Ja byt tebou tak ten blog zrusim :) Mnoho letusek jako ty, u toho stihaji v pohode psat blog, takze zadne vymluvy. Na druhou stranu chapu, ze si chces uzit ty okamziky a tu pritomnost, jak pises, takze bych se na to radeji vybodla a vedla treba jen informace fb :) nez tohle ze se po 5 mesicich ozves a hned skocis do australie, kdyz nikdo nevi o tvem "vyvoji" od zacatku litani apod.

    OdpovědětVymazat