středa 13. května 2015

Doktoři, zařizování, úřady uááááááá!!

Už začínám odpočítavat dny do odjezdu. Dnes je to přesně 44 dní a budu žít v Dubaji! Na jednu stranu se stráááášně moc těším, čeká mě něco nového, nová etapa života, ale na druhou stranu vím, že mi bude šíleně smutno, po kamarádech a rodině, ale co člověk si vždycky nějakým způsobem zvykne. Do toho mám jěště pejska se zlomenou nožičkou, tak se u něj s mamkou střídáme, protože chudáček nesmí ťapkat.
 
Nooo a aby toho nebylo málo teď mě čekají ještě samý dotoři a úřady, každý den něco. Zrovna dneska jsem byla u zubařky- AU- 2 nové kazy jsou na světě, snad to nebude problém, jelikož jsem již odeslala formu o zdraví zubů. Jinak pokud by to někoho zajímalo, co všechno po nás chtějí a co musím zařídit tak je to: Blood test (jestli nejsem HIV pozitivní, obsah železa, cholesterol atd.), Rentgen hrudníku(jestli náhodou nemám tuberu), Rentgen zubů, OČKOVÁNÍ(každých 14dní jedna vakcína, už mám tři za sebou a ještě mě čekají dvě- ty nejhorší, jelikož to jsou živé vakcíny), a ještě po nás chtějí výsledky z cytologie za poslední tři roky. Z úředních věcí musím oběhat takový ty klasiky, rozvázat smlouvu s vodafone, OZP, vyřešit si sociální zdravotní atd..
No a pak klasicky nááákupy potřebých věcí jako je milion silonek, dárek pro budoucí spolubydlící, pár červených rtěnek, nějaké ty podpatky a šatičky, kosmetiku a tááák a nakonec to nejpříjemnější ROZLUČKA S KAMARÁDY :)

4 komentáře:

  1. Držím palce, ať se ti líbí. Četla jsem 3 blogy češek u Emirates, tak jsem zvědavá na tebe:).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji, budu se snažit nepřestat s psaním :) plánuju k tomu udělat ještě stránku na FB :) neposlala by jsi mi odkaz na ty blogy?:)

      Vymazat
  2. Kristýna prosím ťa a ak som nemala každý rok prehladku, myslím cytologické vyšetrenie, tak potom čo? :)

    OdpovědětVymazat