pondělí 25. května 2015

Měsíc do odjezdu!!

Zítra to bude přesně měsíc do odjezdu. Teď ani nevím co bych tu ještě napsala aby to bylo k tématu nebo alespoň maličko zajímavé. Poslední dny jsou takové veselé a užívám si je, přijde mi, že se pořád něco děje. Minulý čtvrtek se vrátil kamarád z Ameriky, tak jsme byly s holkama z vejšky na jeho přivítací párty v jednom klubu v Praze, den předtím jsem byla na vínku s mojí starou dobrou kamarádkou Adélkou a v sobotu jsem se brzy ráno sebrala a jela na chatu kde byla celá moje rodinka(až na mého pubertálního bratra haha, kdo má mladšího sourozence určitě si toto období prožil- je mu 17 a zároveň všichní víme jak jsme se v pubertě chovali) a do toho přijela ještě teta se strejdou a bratránek se sestřenkou a jejím přitelem. Bylo to skvělé, sice nám nevyšlo počasí, ale i tak jsme grilovali a večer povídali a popíjeli u kamen, škoda jen, že to tak rychle uteklo. :)






Jo a ještě jsem už lehce začala s nakupováním, jelikož mi kamarádka psala, že podpatky tam budou nutné minimálně sem tam na párty a pokud se jde někam v Business atire, tak jsem minulý týden pořídíla moc hezké podpatky a musím říct, že ikdyž to nenosím tak tyhle jsou pohodlné, no uvidíme po pár hodinách na nohách :D a pak jsem ještě koupila rudou rtěnku s Macu, odstín RubyWoo, který si prý kupuje většina holek :)
No a dneska jsem si nechala ještě udělat potřebné pasové fotografie, na UAE vízum a vízum do USA, na těch fotkách vypadám jak blázen, jelikož musí být bez úsměvu, oběhala jsem si pojišťovnu a došla si do agentury pro úřední ověřený překlad rodného listu, bratrova rodného listu a diplomu z VŠ. Tímto by mělo být vše z úředničiny vyřešené a ja oficiálně vyhlašuji BANKROT :D

jo a pokud by někdo nechtěl číst všechny tyhle moje výlevy a bláboly budu dělat stránku na FB, kde budu postovat fotky videa a tááák, prostě vše co uvidím. Ještě tam nic moc není, ale hodím sem odkaz :) https://www.facebook.com/splnilsemisen

PS: doufám, že se vám můj blog alespoň trošku líbí, ikdyž je teprv v samých začátcích :)

3 komentáře:

  1. Hrozně ti fandím a těším se na další články! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mockrát děkuji :) až bude o čem psát hned bude další článek :) kdybys mela napad sem s nim :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj ja tam idem 1 jula pomaly zacinam stresovat co vsetko treba pre odchodom spravit:)
    michal555mip@gmail.com

    OdpovědětVymazat