pondělí 4. května 2015

Final Approval aneb už je vše na 100% jisté

Omlouvám se, že jsem sem dlouho nepsala, bylo toho poslední dobou hodně a zrvona mi přišel včera email s Final approval, že už je vše na sto procent jisté. Je to zvláštní pocit, po takové době čekání a nervů už mi zbývá jediné čekání a to na letenku a zda budu trénována na main fleet nebo na velká  letadla. Main Fleet znamená méně layoverů(volno v destinaci po dlouhých letech), ikdyž co jsem se nedávno bavila s dvouma holčinama z Česka, on ani ten mainfleet není tak tragický, jsou tam nějaké layovery a dá se po půl roce zažádat o přetrénování na větši letadla, například na úžasnou A380, která bude mimochodem prvního června přistávat i v Praze, kdyby to někoho zajímalo.


No a teď mám dva měsíce na programu užít si co nejvíce svou rodinu, přátele a Čechy a pak hurá do nového života :) Samozřejmě to nebude taková pohádka, čeká mě spousta zařizování a hlavně všechna ta hnusná očkování, po kterých je člověku špatně a spooooousta doktorů. :/


Žádné komentáře:

Okomentovat