neděle 5. července 2015

První týden

Mám čas pouze chvilinku, tak alespoň napíší dojmy z prvního týdne. Celý týden j byl takový spíše úvodní a na všechno se hrozně dlouho muselo čekat, no bylo to dost náročné jelikož se musí každý den vstávat relativně brzy a nejsem na to zvyklá, takže jsem vždycky přijela domů uplně vyřízená, ale zatím mě to hrozně baví!
Jinak naše celá skupinka, což je cca 12 lidí je úplně úžasná! Samozřejmě né všichni si na sto procent sedíme, ale tak celkově mi přijde, že si spolu užíváme hodně srandy. Jinak jedný den volna jsme měli v pátek a ten jsme si moc užili. Sešlo se nás asi osm z naší skupinky, jelikož všichni byli robití po párty, ale někteří hrdinové jako třeba my se vydali odpoledne na pláž. CHYBA! Jelikož zde mají Ramadan, tak se přes den nesmí pít, pláž byla špinavá a do toho vedro cca 45 stupňů, no zkuste si to představit. Ještě k tomu se nedá ani jít do moře, jelikož je to snad teplejší než výřivka :D Ale jinak odpoledne jsme utekli do klimatizovaného marketu, kde mají různá orientální jídla, koření a táák a to bylo moc fajn a po západu slunce jsme šli na Iftar(tradiční večeře po setmění) a shisu :)
Nenapsala jsem vše do podrobna jelikož nám společnost zakazuje psát cokoliv o tom jak to proíhá :( tak alespoň přidám pár fotek :)





















1 komentář:

  1. Tak aspoň ty fotky! Je škoda, že nemůžeš :(
    Nicméně i task se těším na reporty!

    Užívej!

    Tvá B.

    OdpovědětVymazat