neděle 28. června 2015

26/6/2015 Lets go!


Jsem v Dubaji a žiju! Jsou tu tři ráno a já už jsem tak nějak zabydlená(pohazené věci po celém pokoji) a ležím ve své nové posteli. Mám hrozně smíšené pocity! Ale teď hezky pěkně dnešek od začátku.
Ráno jsem klasicky začala hodinu před odjezdem všechno nestíhat, ale nějakým způsobem se to zvládlo a ve 12 už jsme seděly s maminkou, bráškou a Adélkou v hospůdce na obědě a pořádným dobrým českým pivu! Po obídku jsme jeli na letiště, kde čekal tatínek a kamarádka Kája, naštěstí jsem měla zvážená zavazadla, takže jsem se nemusela na check-inu hádat o kila navíc. Paní byla velice příjemná, ale koukala jsem, že tam byl nějakej chlápek z emirates a ukecával lidi u check-inu jestli někdo nechce letět další den, jelikož letadlo bylo přebookované. Naštěstí se mě tohle netýkalo.
Na letišti bylo klasicky všechno sezení obsazené, tak jsme si koupili poslední kafíčko ve starbucks a šli si sednout ven. A kdo tam nevystupoval z autobusu! Celá posádka! No a to bych nebyla já aby se mi nestal nějaký trapas! Kousek od nás běžela malá holčička oblečená do letuškovskýho oblečku a celá posádka na ní mávala no a já si myslela, že je to na mě, tak jsem urputně mávala zpátky :D blbec no.. :D
Po smutném loučení jsem se ověšená jako vánoční stromeček doplácala ke gate číslo 8B a rovnou byl nástup mé skupiny, takže jsem se nestihla ani rozkoukat a už jsem mířila do letadla, kde na mě těsně před nástupem čekal ještě tatínek, aby mi popřál hezký let.







Hne při nástupu už na mě mával kamarádky kamarád z tréninku a pomohl mi z kufrem až dozádu, kde bylo moje sedadlo. Za celou dobu jsem nebyla ani schopná zapnout filmy nebo hry a akorát jsem sledovala posádku co dělají a představovala si, jak jednou možná taky budu na jejich místě. Po vzletu za mnou přišel vedoucí kabiny, že mají problémového pasažéra a tohle normálně nedělají, ale zda bych se mohla prohodit z místa od okénka na místo uprostřed. Samozřejmě to je jasné! Po servisu mě vzali do zadní části letadla a pak mi jedna letuška ještě s kamarádčiným kamarádem ukázali letadlo! Provedli mě až do první třídy, kde na mě čekal vedoucí letu se šampaňským! No pohádka! Pak jsem dostala ještě nějaký čokoládový dezert a mejdýlka z první třídy a šli jsme do zadu, kde byl zbytek posádky a kde jsem také strávila skoro celý zbytek letu. Všichni byli skvělý a atmosféra byla hrozně příjemná. Jedna holčina z Česka, která byla zrovna na palubě mi říkala, že co se týče posádky, tak tohle byl moc fajn let. Užila jsem si to od začátku do konce a myslím, že si tento let budu pamatovat celý život. Po přistání mne hned u východu vyzvedla paní ze zákaznického servisu, na letišti se vyplnilo pár formalit a hurá do Sarabu :D  Musím běžet spát, jelikož mě čeká zítra vstávání v pět ráno. Pokračování brzy! 

1 komentář:

  1. woow. těším se na pokračování :) čtu každý článek a hltám je od začátku do konce ... těším se na další pocity a dojmy :) hodně štěstí

    OdpovědětVymazat