neděle 19. dubna 2015

Papírování

Den po Golden Call mi přišel email s heslem a přihlašovacími údaji na portál firmy. A papírování může začít! :D Po podepsání několika papírů o svém zdraví, naskenování pasu, vyplnění všech údajů, musím oběhat ještě zubaře a nechat si píchnout asi tisíc vakcín očkování au :( ještě se mi ani nevzpamatovala ruka od braní krve a tedˇ na ní přistane dalších X jehel :D
No a vlastně teď už zbývá jen čekání na Final Approoval, po kterém už vše bude jisté.


68 dní zbývá do odjezdu, strašně moc se těším!! Vim, že mi bude smutno, ale vím, že mám okolo sebe skvělé lidi, kteří mi zůstanou a budou za mnou lítat!:)

Jo a Lucy se dostala!! Mám za ní obrouvskou radost, slíbly jsme si, že hned první den, co se uvidíme v Duabji, dáme si sushí v takové pěkné restauraci v Dubai Mall.



První věc, kterou jsem si koupila s sebou do Dubaje! A Adélce ten samý!:)

Žádné komentáře:

Okomentovat