sobota 6. června 2015

Méně než tři týdny! COUNTDOWN!

Tááák dneska je to přesně 20 dní do odjezdu. Strašně rychle se to krátí a snažím se si užívat každý den doma nebo s kamarády. Dneska mi to zrovna překazila taková zlá kamarádka chřipka :( Určitě to bude kvůli tomu očkování, přeci jen je to během posledních pár týdnů obrovský zásah do organismu. No nic snad mě to brzy přejde a já budu zas fit :)
Zrovna včéra jsem si koupila svůj první kufr, snažila jsem se vybrat co nejlevnější, jelikož se jedná pouze o převoz věcí. Po dlouhém pátrání jsem sehnala obyčejný z Tesca za 500, tak uvidíme co vydrží. Postupně už mám v plánu odkládat si věci, které si chci vzít s sebou do kufru, ať to balení není tolik hektické. Minulý týden jsem začala i s nákupy a musím řict, že ikdyž kupuji jen to důležité, žádné blbosti, tak peníze pěkně letí.
Zlatíčka moje :)
Tenhle výhled mi bude chybět! :)
Jinak dnes mi psala kamarádka co akorát přiletěla, že zatím má smíšené pocity a že je to tam celkem hektické a celé zmatené, tak jsem z toho taková maličko nervózní, ale co už, první dny jsou vždycky zvláštní, ať už se jedná o první den ve škole, nové práci, vždycky je to něco nového a než se člověk se vším seznámí chviličku to trvá. Docela mě i uklidnily holky na Whatsappu. Nedávno jsme si udělaly s pár holkama(Réka z Maďarska, Camila z Brazílie, Carolina z Portugalska, Prissy z Německa, Sophie z UK a Elsa z Řecka) a všechny si tam píšeme rady a tipy co jsme se kde dočetly, navzájem se podporujeme a pomáháme, je to takový milý, že vím, že přijedu a alespoň tam někoho budu "znát". Paralelně vznikla ještě jedna skupina, kde jsme všichni z Facebookový skupiny, kteří máme stejné datum odjezdu, ale ta už je moc velká a neosobní abych pravdu řekla :)

Pokud by někoho napadlo o čem teď poslední dny psát nebo by někoho něco zájímalo, moc ráda uvítám jakékoliv nápady :)

6 komentářů:

  1. Ahoj kolko trva vybavenie viza ja na moje stale cakam
    Michal555mip@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, já bych hrozně ráda uvítala nějaké rady ohledně přijímacího pohovoru - zkrátka na co se připravit, kde si nahledat informace a tak :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, moc ráda poradím. Přidej se na fb do skupiny Emirates approval in progress.. Potom cabin crew new joiners. Pak na youtube je mnoho užitečných videí, když si zadás emirates cabin crew :)

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Být letuškou je můj sen už od dětství a tím pádem mě zajímá cokoliv týkající se této práce. Jsem ráda za každý blog, který je o tomto, ještě k tomu, když mě baví ho číst (jako ten tvůj). Doufám, že u toho vydržíš co nejdéle a napíšeš tady co nejvíce informací budeš moct (vím, že je zakázáno psát plno věcí ohledně práce, ale třeba jen tak obecně, jak to chodí, atd.) Neskutečně ti závidím, snad se mi to taky jednou podaří a zároveň ti hrozně fandím ! Děkuji, že ses rozhodla to s námi sdílet :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, jsem moc ráda, že se Ti můj blog líbí, budu se snažit sdílet co nejvíce to půjde :) a moc držím palce ať ti to taky brzy klapne:) jinak k blogu mám udělanou stránku na fb: Letuškou v Dubaji :)

      Vymazat