neděle 21. června 2015

5 days to go! Ubytování, víza, letenky.. juch! :D

Tááák máme tu pět dní do odjezdu. Dříve jsem počítala dny do odjezdu a teď si říkám kolik dnů mi tu ještě zbývá, přijde mi, že absolutně nic nestíhám. :D
Minulý týden jsem měla rozlučku, sešlo se mi spoustu kamarádů, tak jsem z toho měla radost a tentýž den mi přišly letenky, vízum, a ubytování. Budu bydlet v Sarab building. Jojo to je přesně takové to, když si říkáte jakou budovu nechcete- mimochodem, ještě dva týdny zpátky jsem si z toho dělala srandu, jak určitě schytám Sarab. No a ráno se probudím podívám se na náš společný whatsapp a holčiny z UK psaly ať se všechny podíváme na náš portál, že už tam mají ubytování. Otevřela jsem portál a obrovským písmem SARAB :D. Zděsila jsem se, protože jediné fámy, které jsem slyšela o Sarabu je, že je to v poušti, uprostřed ničeho. Super!
Ihned jsem si začala hledat informace o Sarabu, ve finále jsem z téhle budovy nadšená! Je to sice daleko od centra (30minut autobusem všude), ale fáma o budově, která je uprostřed ničeho je opravdu jenom fáma. Za těch pár let se tam stihla vybudovat fungl nová Costa, restaurace a tááák je to taková malá vesnička, složená jen z CabinCrew a říká se, že je to jedna velká komunita a rodinka, navíc každá z budov má vlastní bazén saunu a fitko- celkem je tam pět budov.
Ještě tentýž den jsem si našla skupinu na FB, kde jsou pouze lidé žijící v Sarabu a začala pátrat po své spolubydlící, které mám nejspíš dvě, jelikož mám pokoj C, tudíž někdo musí být v pokoji A a B. Chvíli na to se mi ozvala jedna holčina co má stejné datum tréninku jako já, že bydlí v béčkovém pokoji( já mám C) jupíííí! Je to Bulharka Teodora, hrozně milá, tak jsem měla radost. Přidala jsem příspěvek do skupiny o Sarabu a snažila se vypátrat spolubydlící A. Za pár hodin se mi ozval klučina, že v našem pokoji bydlel před námi a jaké mám písmeno pokoje. Tak jsem mu poslala zprávu, že C a on, že to býval jeho pokoj a že tam bydlel tři roky, že to tam je skvělé, ale nyní se stěhuje do vlastního. No a rovnou mi poslal i fotky :) Mimochodem je super, že všechny tři budeme NEW JOINERS.

Jinak kamarádka a lidé na skupině mi psali různé informace o Sarabu a upřímně, jsem hrozně ráda, že jsem dostala tuto budovu a hrozně se těším! Všechno co mi psali lidé co tam bydlí zní skvěle! :) Samozřejmě budovy v centru jsou centrum, to je nejlepší, ale to se poštěstí jen málo lidem a je tam 2000 lidí na čekačce.

Nooooo a jinak každý den se loučím s každým posledním dne v Praze! Včera jsem se pustila do lehkého balení a předeprala si všechny věci co mám a buď je poté zařadím do skříne nebo zabalím do kufru. Vůbec nevím, kde začít je toho spousta a dny se krátí! Navíc zjišťuji, kolik věcí jsem chtěla stihnout a prostě NESTIHÁM! :D

Žádné komentáře:

Okomentovat