středa 8. dubna 2015

A jak to vlastně celé začalo?

A jak to vlastně celé začalo?
Po ukončení práce ve Footlockeru jsem začala pracovat ve svém oblíbeném baru, kde jsem vydržela něco málo přes měsíc a na začátku února jsem se ocitla poprvé v životě na pracáku. Najednou jsem měla spousty času na všechno a také na to přemýšlet nad tím co sama se sebou. Uvědomila jsem si, že pokud vyjdou přijímačky tak budu další dva roky studovat školu, která mě vlastně ani nebaví a za dva roky se ocitnu uplně v té same situaci co jsem teď. V oboru jsem stejně neměla v plánu pracovat a už teď vidím, že bych sice měla titul, ale žádná super práce by z toho nebyla. Alespoň ne taková, která by mě bavila. 
Jednoho dne jsem si tak brouzdala facebookem a viděla jsem fotku kamarádky, která odlítala do Dubaje(už druhá v jednom měsíci :D ) a tak nějak jsem si začala pohrávat s myšlenkou, že se vykašlu na nějaký magisterský studium, který mě stejně nebaví a budu hledat štěstí jinde. Ještě ten den jsem začala bombardovat kámošku(chudinka malá) a zjišťovat si vše o o firmě a o tom jak projít pohovorem a splnit si tak svůj dětský sen. 
Prvním co jsem si zjišťovala byly datumy, takzvaných opendays na oficiální stránce firmy. Jelikož Praha i Brno bylo až za měsíc a půl a já jsem typ člověka, který je hrrr a musí mít vše hned rozhodla jsem se, že zkusím Berlín a spojím si to tak i s příjemným výletem. Psala jsem o tom své nejlepší kamarádce Adélce, která se rozhodla jet se mnou. Koupila jsem nám lístky a začala si zjišťovat další informace o Emirates a o tom jak to celé probíhá.
Na facebooku je stránka, která se jmenuje emirates approval in progress, kde jsou veškeré informace o tom, jak probíhají open days a final interview, mnoho užitečných rad a typů jak se chovat, být oblečený, otázky k FI, které se mohou objevit a mnoho mateirálů. Lidé si tam radí a navzájem se podporují, je to svkělé. Strávila jsem pročítáním stránky celé dny a najednou jsem nemohla myslet na nic jiného. Vypracovala jsem si otázky k final interview, nechala se vyfotit od profi fotografa a dobrodružství mohlo začit. 
Bylo pár dní do odjezdu do Berlína a já měla vše nachystané: životopis, kopii pasu, osm pasových fotek, dvě profi fotky a dobrou náladu.




Žádné komentáře:

Okomentovat