čtvrtek 16. dubna 2015

JFIP joining formalities in progress

A máme další status na světě! 15.4.2015 přesně týden po ON HOLD emailu! Joining formalities in progress znamená, že už v Dubai ladí poslední detaily a pro mne to znamená, že každou chvíli mohu očekávat onen GOLDEN CALL a k němu jako bonus přesné datum odletu a stěhování do Dubaje!!! Jupííí zní to jako pohádka.
Jinak za minulý týden se toho moc nestalo, byla jsem na testech na krev, pro mne hrozný zážitek. V pátek jsem sama sebe tak strašně vystrašila, že co když mám HIV nebo co když nebude s mou krví něco v pořádku. Pokud by mi testy vyšly špatně sesype se mi toto všechno, co jsem musela absolvovat, jako domeček z karet. Naštěstí jsem měla vše v pořádku a jsem zdravá jako rybička! Jupíí :)

Jo a v úterý si mě našla holčina co se mnou byla také u FI, tak jsem zjistila, že je v kontaktu s ostatními a dostaly se nakonec tři další holčiny. Tak mám radost, jen je mi líto Melisy, protže je nejspíš jediná kdo se nedostal a Milan stále čeká. 

Žádné komentáře:

Okomentovat