čtvrtek 9. dubna 2015

OH email!! WOHOOOOOOO!!

7.4. 2015 6:00 ráno: buzení se v šest hodin ráno se stalou mou každodenní rutinou. Následovala kontrola emailu, online přihlášky, fb skupiny a zjišťování od Milana, Lucy a Ondry(klučina co byl v Mnichově), zda není něco nového. A nečekaně opět nebylo. Čekala jsem do pul osmé dala si snídani a jelikož jsem ten den nikam nevstávala, tak jsem si řekla, že zkusím ještě na chvíli usnout. Zabrala jsem asi tak na půl hodinky a pak se mrkla na email co kdyby náhodou. Dala jsem jen aktualizovat a dál tomu nevěnovala pozornost, ale pak jsem se podivala na emial a udělalo se mi špatně. XX(název firmy) GROUP CAREERS. Odhodila jsem telefon a bála se otevřít email. Věděla jsem, že buď se mi splní dětský sen a dostanu práci snů nebo přijde hrozné zklamání.
 ....Dear Applicant, thank you for attending an interview for the position od Cabin Crew with Emirates. I am pleased to advise you that your application has been SUCCESSFUL..... CÓÓÓÓÓŽÉÉÉÉÉÉ!! oni mě vzali to nemůže být pravda!! V první chvíli jsem začala hystericky brečet štěstím a pak začala skákat do vzduchu jako blázen.. v tu chvíli mě někdo vidět tak mě rovnou zavře někam do Bohnic, ale byl to nejšťastnější den mého života. Takové emoce jsem neměla ani když mi oznámili, že jsem udělala maturitu čí bakalářské státníce. Okamžitě jsem to běžela říct tátovi a hned volala mamce, že mě vzali, samou radostí jsem nemohla ani mluvit!! Byl to úžasný pocit!!


Po obepsání všech kamarádů, kteří mi drželi palce a vyplavení se endorfinu, jsem napsala Lucy, Melise, Ondrovi a Milanovi.. bohužel nikdo nic.. bylo mi to líto, protože mi bylo trapné sdílet pocity štěstí, když přesně vím jak se cítí. 
Adélka si kvůli mě zrušila zkoušku a šly jsme večer slavit! Byl to skvěly večer. První jsme šly na running sushi, pak na procházku noční Prahou přes Stalina a pěšky až k Národnímu divadlu, kde jsme zapadly do takovýho pajzlíku(je to tam náhodou ale super!) a slavili dál. Byl to skvělý den od rána až do večera! :) 




Další den byl smutný, jelikož Ondrovi a Melise přišla zpráva, že je neberou. Bylo mi to líto, protože jsem si myslela, že to oba dva zvládnout a všichni se pak potkáme v Dubaji. Určitě jim toale vyjde na podruhé! Moc držim palce ať už u Emirátů nebo Etihadu, určitě vyjde jedno nebo druhé! 

No a mě teď čekají týdny čekání na můj GOLDEN CALL a až mi sděli DATE OF JOIN :))) konečně už normálně spím a neotvírám online příhlášku se sevřeným břichem. Teď už tam může být status pouze JOINING FORMALITIES IN PROGRESS a to neznamená nic jiného než, že mi do pár hodin zavolají! Jupíííííí <3
Korálek na můj náramek na památku!:)

Žádné komentáře:

Okomentovat